کابینت آشپزخانه

طراحی ، ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه و دکوراسیون چوبی

کابینت آشپزخانه

طراحی ، ساخت و نصب انواع کابینت آشپزخانه و دکوراسیون چوبی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های منزل به شمار می رود زیرا کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را در این مکان سپری می کند از این رو بهتر است در هنگام چیدمان آشپزخانه حساسیت لازم به خرج داده شود تا فضایی آرامش بخش و در عین حال در کاربردی در آشپزخانه ایجاد شود. در ادامه نوسازان ایده هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه عروس را در اختیار شما عزیزان قرار داده که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کابینت آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه عروس

همه نوعروس ها تمایل دارند برای شب عروسی خود قسمت های مختلف منزل نظیر اتاق خواب و سالن پذیرایی و سرویس بهداشتی و آشپزخانه را تزیین نمایند و از این طریق دکوراسیون بی نظیری را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد کنند. در هنگام طراحی دکوراسیون منزل عروس، تزیین آشپزخانه و  سالن پذیرایی عروس از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این مکان ها بیشتر در معرض دید مهمان ها هستند از این رو بهتر است دارای دیزاین و تزیینی متفاوت باشند.

توجه داشته باشید که بهتر است وسایل برقی و یخچال و وسایل مورد نیاز در یخچال را به زیباترین شکل تزیین نمایید سپس هر یک از وسایل تزیین شده را در جای مناسب خود قرار دهید.

اگر در آشپزخانه فضای مناسبی برای قرار دادن میز ناهارخوری وجود دارد بهتر است میز ناهارخوری را در مکان مناسبی قرار دهید سپس روی سطح میز ناهارخوری را به کمک سرویس غذاخوری و شمع و گل و … تزیین نمایید.

توجه داشته باشید که چیدمان وسایل مختلف نظیر ست سرویس غذاخوری و ست قاشق و چنگال و سرویس برقی و … درون کابینت ها از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما این وسایل را در قفسه های کابینت به صورت مرتب و در عین حال زیبا بچینید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی